Kaal boudjies

Hallo Almal
Ek moes julle net ietsie wys. Poplap was verveeld – dis wat Ounooi gesê het en ek weet nog steeds nie wat verveeld beteken nie! Ounooi het iets gesê van kattekwaad met my gedoen. Ek weet nie waar die katte is nie, ek wil hulle net altyd gryp as ek hulle sien. Nou weet ek nie mooi wat Ounooi meen nie. Al wat ek weet is dat my boudjies bietjie voel of hulle kouer kry as gewoonlik en Ounooi se baie goete soos – kyk hoe lyk sy en ag nee man, wat het jy met haar gedoen, arme brakke! Kyk net hoe skaam lyk ek op die foto! Poplap dink my hare gaan vinnig groei en Ounooi dink nie so nie. Poplap wou my hele lyf geskeer het, ek is maar bitterbly sy het dit nie gedoen nie. Ounooi so darem vir dae aanmekaar gekerm en gekla het oor hoe siek ek sou lyk, ek dink dis genoeg dat sy nou vir ure en ure kla oor hoe ek nou lyk! O ja, Ounooi het niks gesê nie, maar sy het my so pas van ‘n slapie wakker gemaak, kyk net hoe slaperig lyk ek, behalwe dat ek skaam is vir die foto-nemery!

Lewer kommentaar

