Lekker Lewe

SONY DSC
Ek het besluit om julle van my lekker lewe te vertel. Ek lewe nog! Hierdie ‘lekker lewe’ gebeur slges oor naweke. Hier kan julle my sien op Ounooi se bed. Oubaas bring lekker tee en koekies in die bed en dis wanneer ek eerste myne kry- soos julle hier kan sien. Dis my lekkerste ‘beentjie’-bederf. Daarna, storm ek trappe af en weet ek dat my gunsteling bal onder in die spenskas vir my wag. Die spenskas is waar my balle saans gelaat word, sodat ek kan slaap, anders slaap ek nooit! Wanneer ek afstorm vir my gunsteling bal, bring ek dit vir Ounooi en vanuit haar bed gooi sy dit vir my oor die reling – wat julle nie hier kan sien nie – die trappe af. Dis my gunsteling speletjie-bederf oor naweke. O ja, het ek  dit genoem dat dit vakansies ook gebeur?

Lewer kommentaar

