Ek lewe nog!

SONY DSC

SONY DSC

Hallo Almal weer!

Julle het natuurlik gedink ek het vergeet van my blog! Nee, dis net Ounooi wat altyd so besig is en nie tyd het nie. Nou eers het sy weer ‘n blaskansie – ‘n korte – om weer van my te skryf! So baie dinge het intussen gebeur, ek weet nie eers of Ounooi mooi byhou met wat gebeur nie. Ons getrek, soos ek voorheen gesê het. Hier op die boonste foto kan julle sien hoe ek steeds – in die nuwe huis – daarvan hou om met my bal te speel. Ek raak net soms so bietjie moeg as ek so moet sit en wag vir iemand om die bal van die trappe af te rol, as daar nie dadelik iemand is wat met my kan speel nie. Ek kan al self ook die bal afrol, maar ek is lekker bederf, ek moet iemand by my hê wat vir my ‘rol self’ sê, anders doen ek dit nie. Op die tweede foto kan julle my sien met Zindzi, een van vyf opgestopte renostertjies wat regoor die wêreld toer na verskeie skole om kindertjies oor die aarde in te lig oor die haatlike, verpeste, duiwelse mense wat die renosters so uitmoor!! Ounooi vertel my elke dag van nog ‘n renoster wat iewers doodgemaak is, dan wil ek die hondehorries kry! Daardie mense moet sommer VREK en ek hoop hulle braai in die duiwel se warmste vuur lewendig. Hulle het geen gevoelens vir diere nie en saai net verwoesting aan in my hondehart! Zindzi gaan by Ounooi se skool kuier vir drie weke en dan gaan sy na Oubaas se skool vir twee weke en dan gaan sy vir ander kindertjies kuier.  Zindzi kom van Kaapstad af, sy – en die ander 4 renostertjies, is van Afrika materiaal gemaak.  Zindzi is ‘n Zoeloe woord en dit beteken ‘warrior’. Sy gaan baie veg vir die renosters! Ounooi se skoolkinders is baie opgewonde en van hulle het al klaar hul eie opgestopte renostertjies gemaak. Hulle gaan nog baie maak. 

Intussen is Oubaas en Poplap besig om allerlei dinge rondom die huis te doen. Hulle het die sitkamer se muurpapier afgehaal – met ‘n stoommasjien waarvoor ek bang was – en toe twee lae verf geverf. Ek het nie van die verf gehou nie, want ek moes heeltyd uit die pad bly. Toe begin hulle twee met die badkamer. Sjoe, Ounooi het omtrent ‘n nuwe badkamer gekry soos hulle twee aangegaan het. Intussen het Poplap ook klaar gestudeer en sy is opgewonde omdat sy met die meerkatte gaan werk. Sy het ‘n groot projek gedoen oor miere, maar sê sy is nou moeg vir miere. 

Ek is verbaas hoeveel mense my honne-blog lees. Oor die afgelope ‘jaar’ was die volgende links die gewildste en jy kan sien hoeveel mense die links besoek het.

Dis donker, donker middernag! 69
Marmotte, lapverf en siesa 36
Ietsie oor myself/About myself 28
Al die veld is vrolik 26
Ou hekke, trekkers en Red Arrows 12
Brakkie-in-’n-mandjie 12
Ekke vandag 10
Slange vang! 10
Ek het ook ‘n skoen! 10
Honne red ‘n lewe! 8
Chompie red ‘n lewe 7
Sakabula gaan jou vang! 7
Waghonne 7
Van muise en muishonde 7
SONY DSC
Sjoe, dis darem ‘n kleurvolle besoekerskaart van besoekers op ‘n honne se blog, lyk my Afrikaans is ‘wyd’ verspreid.
SONY DSC
Hier wag ek soethonne in die bad. Oubaas het gepraat van ‘iets’ gaan haal in die garage en ek wonder wat dit is wat hy van praat!

Lewer kommentaar

