Op die trap

Z1a3n4d5i7e

Ons het getrek. Hier kan jy my in die nuwe huis sien. Ek sukkel nog om die huis gewoond te raak. Ounooi ook. Sy kla oor die spasie. Hierdie trappe waar ek sit gaan na Poplap se kamer. Hier is drie verdiepings en dis net Poplap wat heelbo bly. Oubaas het gedink ek sit cute. Hier waar ons nou bly, is nie ‘n honne soos Millie nie. Millie was my blafmaatjie in die ander huis. Hier iewers is darem ‘n kat, maar ek kon die kat nog nie jaag nie. Oubaas maak ook goed seker dat die leiband om my nek is as ek gaan om nr 1 of nr 2 te doen, ek het gister amper gedink ek gaan ‘n kat kan jaag, maar toe’s die leiband om my nek. Ek is ook nie seker of dit ‘n kat was wat ek gesien het nie, ek het maar net begin storm, vir ingeval dit een was! Dink aan my, ek soek ‘n blafmaatjie en ‘n kat om te jaag!

Lewer kommentaar

