Slange vang!

Dis nou ekke, lekker bederf lê ek hier op Boeta se bed. Dis elke aand se storie. Een nag het ek lekker saam met hom hier gelê en slaap. Hier het ek nog gelê en slaap, toe kom pla Ounooi my met Ellimans. Ek het ‘n effense seer spier en sy glo Ellimans gaan vir my honnepoot help! Oubaas glo al die jare in Ellimans, selfs van die dae toe hy nog atlete afgerig het. Oubaas het weer die stupid bal [dis wat Ounooi die bal noem] aan die boom se tak gehang en ek het lekker hoo-oooog gespring om die bal by te kom. Toe ek ‘n klein honne was het die einste bal my rug seergemaak en Ounooi het haar oë uit haar kop gehuil, want sy was alleen met my die dag en ek het vreeslik geskreeu nadat ek geval het. Sy het gedink ek is verlam. Sy was darem baie, baie, baie kwaad vir Oubaas. Toe sy weer van die stupid bal hoor, wou sy van vooraf slange vang. Ek dink Oubaas moes ‘n paar van hulle gevang het, voordat sy hulle kon vang! Ek sê nou eers nag! Dis slaaptyd hier! Kyk hoe loer my een ogie vir julle!

Lewer kommentaar

