Vandag

Ons het lekker ver gaan stap. Ek is lief vir stap, maar dis altyd ‘n ‘gesukkel’ om my uit die huis te kry, want sien, ek hou niks van die harnas wat ek moet aankry vir die leiband nie, maar sodra ek in die ooptes is, pla dit my min. Ounooi was slim, sy het net gou-gou die woord ‘kat’ gesê, toe’s ek soos blits uit die huis uit reg om in die kar te spring. Kyk net hier, so reg soos ‘n boer se roer!

Hier in Ingeland het die mense in die jare 40 [ek dink!] baie protes-optogte gehou en daarom is daar toe wette ingebring dat mens enige plek in die land mag stap, solank jy die reëls van die country-code volg en dit is om plekke nie te bemors nie en om op die stappaadjies te bly. Jy mag ook nêrens sommer net ‘n tentjie opslaan nie. Hier kan van die bordjies gesien word wat aandui waar jy moet loop/stap.

Hier by ons in die bos blom die ‘blue bells’ nou en Oubaas wou vir Ounooi dit kom wys het. Toe ek sien Oubaas gaan nie terugdraai nie, het ek duidelik vir hom begin wys dat dit tyd was om terug te gaan huistoe. Ek het elke nou en dan net so gaan lê, sommer so elke 20 tree! Oubaas was toe verplig om terug te draai en toe was ek darem bly hoor! Ek was al poegaai gestap en hy ken al my body language!  Ek dink julle behoort die fyn wit bloeiselblaartjies op die grond te sien lê as julle op die foto klik. Dit het heerlik soet geruik. Op die vorige foto kan julle die ‘blue bells’ sien. Klik op die foto om dit duideliker te sien.

Lewer kommentaar

