‘Ruff’ Tuff en ‘Notty’ Dotty

‘ruff’ Tuff en ‘notty’ Dotty

Hierdie is twee nuwe maatjies! Ounooi het my so pas van hulle vertel. Eintlik het ek al lankal van hulle gehoor. Ounooi en hulle Oubaas kuier lekker op die blog en twitter. Ek dink Ounooi het ‘n voëltjie iewers, want ek hoor haar nogal baie praat van twitter en ek het nog net gehoor van voëltjies wat twitter en tweet – dis as die voëltjies hier by ons so in die oggend raas, dan hoor ek Ounooi dit sê. Hierdie twee honnes is baie oulik en hulle Oubaas word “Little Indian” genoem. Ounooi hou baie van Indiane. Sy het eenkeer ‘n boek gelees vir kinders, die boek se naam was “Die Rooihuid in die kassie” en ek het haar daaroor hoor praat ook. Ek dink Tuff en Dotty se Oubaas moet seker familie van daardie Rooihuid wees. Ek wonder wat probeer Tuff en Dotty hier vir mekaar sê? Dit lyk asof hulle baie graag bymekaar wil wees! Oeee…Oubaas roep my alweer! Ek hoor iets soos geel rek en ek is gaande oor my geel rek!  O ja, Tuff en Dotty bly in Sussex.

Lewer kommentaar

