Sneeuhonne

Hier kan julle sien hoe erg dit hier by ons gesneeu het. [kliek op die foto’s vir ‘n groter foto] Ek het my natuurlik gate uit geniet en my bal vreeslik rondgegooi en tussen die sneeu gesoek, sommer so met myself gespeel, maar dit was nog lekkerder die kere as Oubaas ook kom saamspeel het. Ounooi is bietjie dom dink ek, sy kan nie in die sneeu speel nie, sy moet nog leer hoe om met ‘n honne in die sneeu te speel. Sy weet net van koud kry en binne bly as dit sneeu. Sy weet net van uitgaan in die sneeu as sy wil foto’s neem.

Kyk net hoe heerlik lê ek in die sneeu! My pels groei net dikker en dikker en ek geniet hierdie koeligheid, soms raak dit te warm vir my binne-in die huis en voel ek om net so effe af te koel in die sneeu. Ounooi het gedink ek kry koud, maar dit wys jou hoe dom sy is.

Hier het ons baie, soos in baie, sneeufeëtjies gekry. Hulle het letterlik hier ingetrek! Ons hoop hulle kom gou weer! Ons wil langer vakansie hê!

Hier sien julle Ounooi-hulle se karre, albei ‘n lekker sneeukombersie en hulle het lekker warm geslaap hoor! Moenie dink dit was koud vir hulle nie! GELUKKIGE NUWE JAAR vir almal wat hier lees!

Lewer kommentaar

