Wind en weer

Julle moes nou al gelees het dat ek by Cornwall was. Nou weet ek ook van Cornwall en met die weer wat ons gehad het, was dit beslis nie ‘n lekker plek nie. Oppad soontoe het ek eerstens die koeie gesien slaap – sommer so langs ‘n besige snelweg, maar darem ‘n hele entjie daarvandaan, die foto lyk maar net so bietjie naby geneem. Die karpaadjie is op die plaas waar die B&B is – sien die vorige inskrywing daaroor. Op die plaas was Jack en Jen en Jack was die hele tyd in my face en ek dink dis die dat ek net-nie vat aan hom kon kry nie. Die asblik met die plakker het ons langs die pad gekry, by een van die stoppe – dit word Services genoem. Op die laaste foto is ek by die Eden Projek en julle kan sien hoe moeg lyk ek. Ek het in die kar saam met Poplap gewag – sy was die vorige dag daar – en ek wou net huistoe gaan, die weer was net nie ‘n vakansie-weer nie en Ounooi het ook gevoel dat Cornwall nie ‘n lekker plek is as dit so reënerig en winderig is nie.

Lewer kommentaar

