Jen

Jen was een van my B&B-maatjies die afgelope paar dae, maar ek weet nie regtig of ek van haar kan praat as ‘n maatjie nie. Ek was heeltemal ontsenu deur Jack, met die gevolg dat ek nie baie met Jen gespeel het nie. Jen is ‘n liewe honne, nes ek, sy’s vreeslik vriendelik en sy doen alles soos ek dit doen. As Oubaas haar speelding vir haar gegooi het, het ek net eenkant gesit en kyk hoe sy dit gaan haal het. Soms het Oubaas vir my gesê om dit te gaan haal, dan het Jen weer net gesit en kyk. Ek het baie van haar gehou – en sy het nog meer van my gehou, maar ons het nie baie met mekaar te doen gehad nie, want sy was eintlik die honne van next door langs die B&B. Ounooi-hulle was gek oor haar en ek dink ons sou heerlik gespeel het as dit nie vir ou Jack was wat alles van die begin af verongeluk het nie. Ek en Jack kon mekaar nie verdra nie en het elke keer na mekaar gehap as ons te naby mekaar was. Hier kan julle my ook in die paadjie sien sit. E sit voor die treinbrug. Hierdie tonnel freak my uit – soos Oubaas gesê het. Die tonnel is om en by 5m lank en enige iets wat jy daarin sê, weerklank. Ounooi het sulke onderaardse laggeluide gemaak wat my totaal uitgefreak het. Die trein wat hierlangs gekom het, het elke keer verskriklik vinnig gery en het dit na iets vreesliks geklink by die B&B.

Lewer kommentaar

