Bed en ontbyt-honne

Ounooi-hulle was ‘n paar dae na Cornwall en raai wat? Ek was saam! Dit was my heel eerste groot uitstappie, weg van die huis af vir ‘n paar dae. Ek is gewoond aan kar ry, soos julle my al voorheen in die kar gesien het, maar hierdie uitstappie was bietjie anders as al die voriges! Ek het, soos gewoonlik, baie, baie soet in die kar gelê en die hele ent pad my soos ‘n soet-honne gedra. Oubaas het vir my op plekke gestop, maar ek wou niks doen nie. Ek het ook nie naar of siek in die kar geraak nie, ek het net niks van al die karre se gejaag gehou nie – waar ons gestop het. Oubaas het elke keer probeer om die verste punt te kies waar daar grasperk naby die kar was of weg van die erge gery van karre, maar dit was steeds ‘n groot geraas. Ek het meeste van die tyd gelê en slaap. Ek kon aanvoel dat ons ‘n ver pad ry. By die B&B aangekom, het ek natuurlik heel eerste die plek geinspekteer om seker te maak dis veilig genoeg vir ons almal om daar te bly! Hier kan julle sien hoe ek in die badkamer op byna op my maag rondsluip om elke kolletjie te inspekteer!  Julle kan my ook in die hoofslaapkamer se vensterbank sien, my gunsteling plekkie om uit te kyk vir twee ander honnes wat hier bly. Hulle name is Jen en Jack en ek het net mooi niks van Jack gehou nie. Jen is ‘n honne soos ek, maar Jack is ‘n Kollie gekruis met ‘n Spaniel.  Julle sal hulle nog op foto’s sien. Vir eers geniet ek dit om weer in my ou eie plekkie te wees en dis baie waar wat Ounooi sê: Oos Wes Tuis Bes!

Lewer kommentaar

