Speel is my lewe

Hier sien julle my weer my met sokkerbal! Ounooi wou die stuipe kry toe sy sien Oubaas het weer die bal aan die tak vasgemaak [met die tou], want van julle sal onthou toe ek ‘n kleinerige baba-honne was, het ek seer op my rug geval omdat ek so hoog wou spring om die bal by te kom. Oubaas moes maar toegee en nie vir Ounooi laat stress nie. Hy het die bal op ‘n laer hoogte gesit, maar toe besluit hy gaan dit vervang met die lekker dik stok waaraan ek sommer kan kou terwyl ek met dit speel. Die dag toe ek op  my rug geval het, was Ounooi alleen by die huis en het ek vreeslik getjank en Ounooi het sommer saam gehuil en sy sê Oubaas weet net nie hoe seer ek gekry het nie, maar ek moet darem sê dat ek intussen sterker geword het en al hoog kan spring, maar ek sal maar ook nie  vir Ounooi laat stress nie en daarom was ek maar tevrede met die stok. [julle het seker al op  vorige foto’s gesien hoe hoog ek vir ‘n bal kan spring!]

Lewer kommentaar

