Ou hekke, trekkers en Red Arrows

Gister het die hele fadamily met my gaan stap, baie naby waar ons bly en met ‘n ompad ‘n roete teruggekom wat ek al baie goed ken. Hier het Oubaas my afgeneem waar ek vir ‘n ou trekker gesit en kyk het, maar ai, toe het ek te vinnig my kop weggeswaai en het hy my gemis waar ek vir die trekker gekyk het!

Hier is die trekker…mooi né! Kyk net die baie klein, fyn blommetjies…geel en wit.

Ek het perde ook gesien!

Hier het Oubaas my gevang waar ek dit geniet het om tussen hom en Ounooi en die twee kinders heen-en-weer te draf. Poplap en Boeta is voor in die pad, baie ver – by die huise op die foto, sit hulle en hardloop ek myself ‘n papie tussen die twee groepe, maar ek hoop Ounooi onthou om te se dat ek dit erg geniet het. Dit was vir my soos ‘n speletjie.

Ounooi het baie van die spul hekke gehou en Oubaas moes net bont staan met sy selfoon om af te neem. Sy het haar kamera nie saamgebring nie en Oubaas was naderhand lam gewees van al die opdragte.

Nog ‘n hek.

En nog ene.

Hierdie foto het Ounooi vandag geneem. Dit was die Queen wat die “trooping of the colours” ge-accept het. [dit was haar verjaardagvieringe] Die Red Arrows -[soos die Silver Valke] party mense by Ounooi se skool praat van Dead Sparrows…haha…het oor ons huis gevlieg! Hierdie was die laaste groepie van sowat 4 verbyvlugte. Eers het daar groepe van 3 gekom wat gelyk het asof hulle vlieg soos 1, toe ‘n grote met 2 kleineres. Oubaas het gedink hulle het goed gevlieg. Dit was net een baie groot geraas!

Lewer kommentaar

