Vandag

DSC00748DSC00749

DSC00750DSC00745

Oubaas is besig om sy baadjie te kry en ek hoor die woord “stap” en kan nie wag om te kyk wat by die voordeur gebeur nie. Ounooi wil net heeltyd hê ek moet vir die kamera kyk! Ai, weet sy nie dat ‘n honne wil stap as ‘n honne wil stap nie!

DSC00751

DSC00753

Die twee borde sê als wat hulle moet sê. Ounooi het selfs ‘n foto vir die mense geneem om te wys dis nie ek wat sonder ‘n halsband rondloop nie! Definitief nie ek nie…

DSC00755

Hier kan julle sien dat ek steeds ‘n soet honne is. Oubaas het die halsband neergesit en vir my sit gesê en ek het dadelik gaan sit en doodstil gesit dat hy sy veters moet klaar vasmaak.

DSC00757

Siesa! Ounooi het dit maar klein gemaak, julle wil tog nie weet wat dit is nie, maar dis NIE myne nie! Stroes bob! sommer in die middel van die paadjie nogal, kan die mense dan nie LEES nie, of is hulle ongeletterd!

DSC00761

Nog steeds soet honne…hier wys Ounooi hoe ek self vooruit hardloop, stop en terug hardloop na hulle, ek doen dit sowat elke 100 tree. Ek doen dit nog altyd. Hier kan julle my sonder ‘n halsband sien, want dis in die veld, sodra Oubaas sien daar kom iemand met ‘n woef aan, dan sit hy baie gou my halsband aan, net vir ingeval daardie woef ‘n snaakse woef is. Meeste van die tyd is hulle almal baie gaaf en vriendelik.

DSC00766

Hier in die veld skop Oubaas vir my die bal, hier kan julle sien waar moet ek die bal in die gramadoelas gaan uithaal. Natuurlik raak ek doodmoeg na die gespelery.

DSC00781

Na so ‘n speelsessie, kry ek darem altyd lekker water. Oubaas is slim, hy dra altyd ‘n klein rugsakkie met hom saam en dan ek darem my dors les.

DSC00776

Hierdie sakkie het ek langs die pad gesien en gewonder watter soort snacks dit is. Die woord Rainbow het my laat dink aan ‘n land waar die mense die Rainbow nation genoem word, ek wonder skielik hoekom ek Ounooi dit hoor sê het.

DSC00785

Ek het julle lankal in ‘n cartoon vertel dat ek allerlei soorte honnes op my pad kry. Kyk nou hierdie ene. Haar naam is Mollie. Sy was skoon hondverskrik en honnesku en menssku… sy het soos ‘n wie-weet-wat rondgehol – asof sy vir ‘n marathon oefen. Die tweede keer toe sy weer soos ‘n malhonne verby ons kom, toe steel Ounooi die foto, maar sy wou graag die hond van voor af afgeneem het…dis nie ‘n mooi honne nie! Mollie – het ons agtergekom – het haar mense verloor en later het haar ounooi roepend na haar geloop en soek. Gelukkig het ons toe vir Mollie gewaar en haar geroep, sy het nader gekom en toe hoor sy haar ounooi en toe hol sy weer met ‘n skuins-vaart verby ons. Gelukkig was Mollie verenig met haar baas.

DSC00786

Liewe aarde! Kyk hoe spring ek darem! Ek sal die Suid-Afrikaanse netbalspan haal met hierdie spronge van my! O ja, Mollie se baas was doer ver agter daardie donker bome – die dat Mollie skoon verdwaal het!

DSC00789

Sjoe! Die koeligheid teen my moeë lyf is te heerlik! ‘n Honne raak darem moeg van speel, maar oe…dis ‘n lekker speel!

DSC00792

Hier het ek weer vooruit gehardloop en vir Oubaas-hulle gewag. Hier kan julle sien ek lê heerlik naby die perde!

DSC00798

Ai! As ek daardie pad daar bo sien, dan raak ek sommer lam! Dis waar al daardie brrrm-brrrrm-goete is waarvan ek net niks hou nie! Oubaas moet my baie keer oor die besig pad trek of selfs dra…ek hou net niks van daardie goed nie. Gelukkig is ons huis net so slap links, oor die pad en dan is ons by die huis!

2 Responses

  1. Dankie, Ounooi Annora! Welkom hier op my blog! Ek gaan nou vir julle wys hoe speel ek sokker met my nuwe sokkerbal!🙂

Lewer kommentaar

