Lekkerste uitstappie

Hier is ek, minute voor die uitstappie – ek het nog vir Poplap met die uitplant van plantjies gehelp toe ek Ounooi en Oubaas hoor roep.

Ek sit gereed agter-in die kar, baie opgewonde.

Ounooi is bedrywig met die kamera en ek loer vir haar. Oubaas is iewers in die huis doenig.

Oubaas draai nou te lank en ek begin al vir mense met hul honne in die straat kyk…[ek hoop julle sien my tong raak]…ek is die ene konsentrasie.

Ounooi is nou ook al moeg gewag vir Oubaas, nou neem sy al die bure se ingang af!

Aah! Ons is hier! Sowat 3km van waar ons bly. Ek ken hierdie paadjie al beter as Ounooi, ek was al drie keer hier, dis Ounooi se eerste keer.

Lekker sonskyn…Ounooi dink nie die weer gaan so sonnig bly nie, ons is gelukkig dat ons so bietjie sonskyn kry.

Dis mooi! Gelukkig nie te modderig nie.

Die huis is sommer net naby waar ons geparkeer het. Dis deel van ‘n klein woonarea.

En ons volg die voetpad!

Mooi né, die foto is 14:37 geneem…volgens die kamera se settings

Dis waar ons uitkom! Sjoe! Velde en velde gras…ons mag nie deur die hek gaan nie, maar ons mag op die boere se velde loop…natuurlik is daar reëls wat Country Code genoem word.

Oor hierdie trap-leertjie moet jy gaan om oor te klim- in plaas van deur die hek.

Ounooi kla van spiere wat gaan seer wees…hierdie velde is harde werk – op-en-afdraende!

Ek lê gereed – soos ‘n op-en-wakker skaaphond! – vir Oubaas om te begin speel!

Kyk net hoe konsentreer ek!

Doer hol ek agter die frisby aan! Sjoe, dis vrek harde werk, die opdraendes is steil en ek is gou gô uit!

As Oubaas klaar sê, dan weet ek om eers ‘n ruskans te vat, dan’s ek maar ook te bly om weer asem te kan skep.

Die gras is lekker dik en ek val sommer lekker plat daarop neer om my asem terug te kry.

Ek is baie mooi geleer. As Oubaas vir my sê om te wag of bly of sit, dan bly ek net waar ek is. Ek gaan nooit deur ‘n ingang sonder iemand se toestemming nie. As Oubaas-hulle gelukkig is, dan sal hulle gaan sê, dan weet ek dat ek toestemming het om deur te gaan. Die Engelse hier rond is dronk geslaan as hulle hoor ek verstaan Afrikaans! [haha..hulle honne verstaan dan Engels…honne leer mos die taal van hulle base!]

Terug kar toe. Ounooi het nog sowat 20 mooi foto’s, van hulle waar ek soos ‘n wafferse perd oor pale spring! Julle sal moet terugkom vir dit. Ounooi moet nou eers ontbyt gaan eet. [kyk net hoe blom die geel affodille!]

Lewer kommentaar

