Pantoffels

Ek moes darem vir julle weer hier kom vertel het hoe slim honne ek nog steeds is. Oubaas het gisteraand vir my geleer van pantoffels bring. Ek leer darem vreeslik vinnig – het Ounooi gedink. Oubaas het 5 treat-koekies gebruik om my te leer van pantoffels-bring. Op die foto kan julle nog die ander pantoffel sien. Dis waar Oubaas hulle neersit, net so aan die onderpunt van die trap. Hy sit dan lekker agteroor op die sitkamerbank en orders skree. Eers laat hy my in die sitkamer en bly. Dan loop hy om die pantoffels daar neer te sit en ek wag dan totdat hy terugkom en vir my die opdrag gee van: bring pantoffel! Soms wag ek nie eers vir hom om dit te sê nie, ek begin sommer klaar opspring om dit een vir een te gaan haal. Vanaand het Oubaas gedink ek het vergeet van pantoffel-bring. Hy het vir Ounooi gesê hy dink ek gaan vergeet, want hy het dit net gisteraand gedoen en nie weer nie, maar nee! Ek het nie! Ek het sommer dadelik geweet dis wat hy wil hê ek moet doen! Ek dink ek is ‘n werk-honne, want ek hou daarvan om werkies te doen. Sjoe! en hoe hou ek daarvan om enige iets te soek! Julle moet net sien hoe word dinge vir my weggesteek en dan moet ek soek! Dis my lekkerste speletjie en ek kan dit sommer heeldag speel. Ek het ‘n email van my honne-maatjie [Mutley – party van julle sal sy kuier hier onthou – hy is ook hier iewers op my blog ] gekry. Hy bly nou in Rusland! In Novosibirsk! En ek hoor dis -27 grade daar en dat hy nie baie van die koue hou nie en sy besigheid sommer baie gou op baie dik, harde ys moet doen, sjoe, dit klink nie lekker nie. Ek dink Mutley kry bietjie baie kouer as ek hier, gelukkig het ek ‘n lekker dik pels.

Lewer kommentaar

