Pure Lekkerte

Oubaas het so pas sy SLIMste Oubaas sertifikaat van my ontvang! Ounooi het weke gelede vir hom gesê dat ek lekker groot bene met stukkies vleis aan moet kry om aan te knaag. Ounooi se woorde was eintlik: ‘n lekker massiewe been. Oubaas het nou slim geraak, want hy het net mooi spesiaal gaan ry om vir my hierdie massiewe been te gaan koop. Ek kan net nie genoeg van die been kry nie. Kyk hoe lê ek hier op my matras en eet. [o ja, ek het die ritssluiter van my matras net so voor Kersfees oopgekry en die matras se binnegoed begin uithaal. Ek het gedink Ounooi sou daarvan hou, maar sy het nie. Sy moes toe die matras in twee deel en nou sit ek met matrasse sonder ‘n rits! Ai, Ounooi weet net nie hoe graag ek die binnegoed van die matrasse uit wil hê nie!]

…en hier lê ek en kou….ek het nie ‘n saak met Ounooi wat vir my die bal wil gooi nie…

…ek verander net so bietjie van posisies, maar bly steeds….

kou aan my lekker massiewe been.

2 Responses

  1. Dis ‘n lekker grroot been en kan net goed wees vir daai tande!

  2. Hi Ounooi Sandra! Ja, dis presies wat Ounooi ook gese het!🙂

Lewer kommentaar

