Nuwe Jaar

Hierdie is my kaartjie wat Ounooi saamgeflans het om vir julle te sê wat ek nog heel aand hier langs haar woef. Ek speel hier met haar voete onder die lessenaar, sy word so bietjie moeg vir my,want sy sê ek is nou al te groot om onder die lessenaar in te kruip om by haar voete te lê sodat ek haar tone kan byt. Ek word ook baie deur Ounooi bederf. Ek weet net hoe om hier langs haar te kom sit en vir haar te staar totdat sy vir my kombuis toe neem en dan moet ek eers sit, poot, ander poot ook, voordat sy vir my ‘n ietsie gee. Soms sê sy vir my om te rol en dan doen ek dit ook sommer, partykeer voor die tyd, maar ek’s so haastig op my agterpote vir daardie ietsie lekkers as ek moet rol, ek’s skoon bang sy vergeet dat sy vir my ietsie moet gee. Ek hoop julle almal gaan ‘n heerlike Oujaar hê en dat julle Nuwe Jaar sommer lekkerder gaan wees as die Oujaar!Woef!Woef!

Hierdie youtube-link is oor ‘n border collie wat sulke oulike truuks kan doen.[Ounooi moes die video nou verwyder want hy het nie meer gewerk  nie!] Ounooi sê ek gaan nog baie meer leer as wat ek kan. As ek inkom van buite, dan sê hulle vir my pote, dan spring ek op my bank om my pote droog te maak – veral as dit reënerig en nat is. Ek spring gewoonlik dan vinnig af, want dan weet ek dis wanneer ek binne die huis ingelaat gaan word om bietjie met Poplap-hulle te speel. Ounooi is veral bly ek is nou groter en ouer, sy hou daarvan as ek net so by haar op die mat lê en slaap, in plaas van om heeltyd te wil rondhardloop agter ‘n speelding aan. Ek weet ook van bly, dan weet ek dat ek nie in die huis ingelaat gaan word nie, maar in die conservatory moet bly.

Lewer kommentaar

